Sagsbehandler til Betalingskontoret

Vil du være med til at skabe kontante resultater?

Er du også god til mennesker, så søger vi en medarbejder til Betalingskontoret i Økonomiafdelingen


Har du erfaring med sagsbehandling og ønsker du samtidig frihed, udfordringer og ansvar? Så er det lige præcis det, vi kan give dig.

Selvom de fleste af kommunens borgere betaler til tiden, så er der fortsat et antal der ikke gør. Vil du være med på holdet, som skal sørge for at det sker?

Vi søger lige nu en medarbejder til Betalingskontoret som kan bevare overblikket i et travlt miljø, og som kan lide at have telefonisk kontakt med både borgere og vores samarbejdspartnere.

Der vil skulle spilles på mange strenge med flere forskellige vinkler og samarbejdsflader. Du bliver en del af et team, hvor det er et must, at være glad for at have kontakt med mange forskellige mennesker i din hverdag.

Som en naturlig del af jobbet vil der være stor borgerkontakt – ofte via telefonen. Du skal derfor være god til kommunikation og i stand til at levere en professionel og imødekommende dialog. Du skal have evne til indlevelse, men også være i stand til at tage styringen på en samtale og kommunikere målrettet i forhold til den enkelte borgers situation.

Samarbejde på tværs af fagområderne vil være en vigtig opgave, ligesom den mere traditionelle sagsbehandling og opfølgning i forbindelse med opkrævning af kommunale krav. Du skal derfor trives med mange varierende opgaver og skal selvstændigt kunne løse både rutineopgaver og mere komplekse opgaver. Det er vigtigt, at du har en god IT-forståelse, og at du arbejder omhyggeligt og struktureret.
Vi vægter faglighed og kompetence højt og foretrækker, at du har erfaring indenfor området. Men det kan også være, at du er uddannet advokatsekretær med erfaring med inkasso eller kendskab til vores krav som sagsbehandler fra den kommunale verden.

Derudover forventer vi, at du

  • er robust og kan bevare overblikket og det gode humør i pressede situationer
  • kan tilrettelægge arbejdsdagen selvstændigt og samtidig indgå i samarbejdet med øvrige kollegaer
  • er kvalitetsbevidst, effektiv og fagligt dygtig
  • kan kommunikere i et klart og tydeligt sprog i relation til borgerne og øvrige aktører
  • er ansvarsfuld og drives af at skabe resultater og nå opstillede mål – og gerne jager endnu bedre resultater.
  • har flair for håndtering af IT systemer (vi anvender PRISME økonomi og debitor)

Til gengæld kan vi tilbyde dig

  • spændende og afvekslende opgaver, hvor resultaterne i høj grad er målbare og dagene til tider er hektiske
  • stor selvbestemmelse og medindflydelse
  • et uhøjtideligt arbejdsmiljø med 6 gode kollegaer i Betalingskontoret og yderligere 33 i Økonomiafdelingen

Løn og ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling med en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

Tiltrædelse pr. 1. juni 2019.

Ansættelsessamtaler finder sted: torsdag den 11. april 2019.

Lønnen vil blive fastsat efter gældende overenskomst

Yderligere oplysninger

fås ved henvendelse til afdelingsleder Betina Dichmann tlf. 89 15 11 77 eller sagsbehandler Annette V. Jensen tlf. 89 15 11 73.

 

Søg stillingen

Tilbage til joboversigt

Randers Kommune har cirka 8.500 medarbejdere. Vi arbejder efter byrådets Vision. Det betyder, at vi altid har fokus på mulighederne frem for begrænsningerne. Stabene arbejder på et højt fagligt niveau og understøtter én samlet organisation, en helhedsorienteret ledelse og udvikling. Stabene består af Politik, Jura og Kommunikation, som sorterer under kommunaldirektøren. Stabene Personale & HR, Økonomi, IT & digitalisering sorterer under økonomidirektøren. Vi er i alt cirka 200 medarbejdere

Søger du job i Randers Kommune, og bor du her ikke, så går du måske med tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent, Mari-Louise Olsson Hattesen på 20465374 eller velkommen@randers.dk og hør, hvad Randers kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.velkommen.randers.dk