Administrativ medarbejder til Modtagelsens Frontteam

Vi søger en administrativ medarbejder, der har lyst og evne til at løse spændende administrative opgaver i Modtagelsens Frontteam.

Myndighedscentrets indsatsområde er børn og unge samt deres familier, der har familierettede problemstillinger og udfordringer, hvor vi gerne vil gøre en forskel. Området administreres i henhold til Serviceloven.

Vores samarbejdsflade er stor, både internt og eksternt. Vi har fokus på opgavefællesskabet, hvor administrativt personale og socialrådgivere arbejder tæt sammen om at skabe flow og kvalitet i opgaveløsningen. Vi tilbyder spændende arbejdsopgaver, et godt og uformelt arbejdsklima og gode muligheder for selv at udvikle på arbejdsopgaverne.

Frontteamets administrative opgaver
De primære opgaver vil være administrative opgaver i forbindelse med det forbyggende arbejde med børn og unge i alderen 0-18 år:

  • administrative opgaver i forbindelse med visitation af Special Indsat for Børn
  • sende henvisningsskrivelse til udførerområdet
  • administrative opgaver i forbindelse med Inddragende netværksmøder
  • indkaldelse til møder i Modtagelsen
  • booke samtalen i rådgivers kalender
  • registrering af underretninger i DUBU
  • bevilling af friplads til daginstitution/SFO
  • indhentning af statusudtalelser fra skole, institutioner mm.
  • tage imod borgere og samarbejdspartnere, der kommer i Myndighedscentret
  • telefonbetjening af borgere og samarbejdspartnere
  • registrere nye henvendelser fra Børne- og Ungdomspsykiatrien
  • primære IT- systemer: Prisme, DUBU, SBSYS og Office pakken.


Din faglige og personlige profil
Du har en relevant administrativ uddannelse med hovedvægt på administration. Du har eventuelt en relevant efteruddannelse som for eksempel kommunom, eller du har en bachelor i offentlig administration.
Kendskab til vores primære sagssystem DUBU er en fordel, men ingen betingelse, da oplæring vil finde sted.
Derudover:

  • du arbejder struktureret, og håndterer udfordringer og nye opgaver på en positiv og konstruktiv måde
  • du har blik for en løbende udvikling og effektivisering af både dine egne opgaver men også bredt i organisationen
  • du er initiativrig og en udpræget holdspiller, som skaber resultater via samarbejde og vidensdeling
  • det er en fordel, at du har kendskab til Børn og Unge området i en kommune eller en politiskstyret organisation
  • du kan håndtere konfliktfyldte situationer professionelt.


Vi tilbyder

  • du bliver en del af en velfungerende og engageret administrativ gruppe
  • en arbejdsplads med stort fokus på udvikling
  • oplæring igennem mentorordning
  • en travl hverdag i et uformelt miljø, hvor humor og glæde er værdsat
  • gode, engagerede og støttende kolleger, der har et højt fagligt niveau, tæt kontakt og samarbejde med socialrådgivere og ledelse i afdelingen.


Løn- og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning efter gældende overenskomst, kvalifikationer og erfaring.

Yderligere information
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Maria Sørensen tlf. 89 15 13 07 eller adminstrativ medarbejder Birgitte Hald på 89 15 14 55.

Frist for ansøgning
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 2. december 2018.

Der vil blive afholdt ansættelsessamtaler fredag den 14. december 2018.

Relevante bilag skal vedhæftes ansøgningen.


Søg stillingen

Tilbage til joboversigt

Randers Kommune har cirka 8.500 medarbejdere. Vi arbejder efter byrådets Vision. Det betyder, at vi altid har fokus på mulighederne frem for begrænsningerne. Stabene arbejder på et højt fagligt niveau og understøtter én samlet organisation, en helhedsorienteret ledelse og udvikling. Stabene består af Politik, Jura og Kommunikation, som sorterer under kommunaldirektøren. Stabene Personale & HR, Økonomi, IT & digitalisering sorterer under økonomidirektøren. Vi er i alt cirka 200 medarbejdere