Sagsbehandler til Folkeregister/pensionsteam

Er du til travlhed og detaljer?

Sagsbehandler til Folkeregistret/pensionsteamet i Borgerservice

Da en af vores erfarne medarbejdere er gået på pension, søger vi en ny sagsbehandler til Folkeregistret/pensionsteamet fra den 1. januar 2019. Stillingen er på fuld tid.

Du skal arbejde med alle opgaver i Folkeregistret, således at teamet, der består af i alt fire medarbejdere, kan dække hinandens fagområder. Opgaverne består i hovedtræk af følgende: Sagsbehandling og registrering af adresser i CPR, herunder Ind-/Udrejser og børnehøringer, lægevalg, vielser, slægtsforskning, valgforberedelse, adressebeskyttelse og samarbejde med kommunens øvrige afdelinger og myndigheder m.fl.

Opgaverne i pensionsteamet består i at være en del af det hold, der arbejder med at administrere udvalgte borgeres pension.

Kan du lide at fordybe dig i lovstof, ligesom du kan arbejde med digitale selvbetjeningsløsninger, kan du lide at arbejde med borgerbetjening - både telefonisk og personligt, og har du erfaring med at arbejde i SBSYS, har du flari for tal og struktur; så er stillingen måske noget for dig.

Vi forventer, at du er venlig og imødekommende såvel over for borgerne som over for kolleger og samarbejdspartnere, og at du har flair for at kommunikere klart og tydeligt - også på flere sprog. Du skal være fleksibel og nysgerrig, da afdelingens opgaver til stadighed er under udvikling og omfordeling, ligesom du skal bevare overblik og fokus på trods af travlhed og mange forskelligartede opgaver.

Du skal have erfaring som kommunal sagsbehandler - meget gerne fra et Folkeregister - ligesom en kommunal uddannelsesmæssig baggrund er en betingelse.

Løn
Løn i henhold til gældende overenskomst med den faglige organisation HK.

Frist for ansøgning
Vi skal have modtaget din ansøgning senest den 18. november 2018. 

Vi forventer, at samtaler afholdes i uge 48.

Søg stillingen

Tilbage til joboversigt

Randers Kommune har cirka 8.500 medarbejdere. Vi arbejder efter byrådets Vision. Det betyder, at vi altid har fokus på mulighederne frem for begrænsningerne. Stabene arbejder på et højt fagligt niveau og understøtter én samlet organisation, en helhedsorienteret ledelse og udvikling. Stabene består af Politik, Jura og Kommunikation, som sorterer under kommunaldirektøren. Stabene Personale & HR, Økonomi, IT & digitalisering sorterer under økonomidirektøren. Vi er i alt cirka 200 medarbejdere