Konstruktør til Ejendomsservice under Miljø og Teknik

Hjælp til vedligehold af den kommunale bygningsmasse

Brænder du for at arbejde med den kommunale bygningsmasse? Kunne du tænke dig en varieret hverdag med mange bolde i luften? Evner du at sætte brugeren i fokus og finde de rigtige løsninger i en travl hverdag? Så er du måske den person vi mangler i vores vedligeholdelsesteam i Ejendomsservice.

Da vi har travlt, søger vi en uddannet bygningskonstruktør med erfaring og en håndværksmæssig baggrund. Som en del af vedligeholdelsesteamet skal du hjælpe med at registrere vores bygninger og planlægge det fremtidige vedligehold i vores FM program, CareTaker, og med at give byggeteknisk rådgivning på den kommunale bygningsmasse.

Er du interesseret, så send os din ansøgning!
 
Vi kan tilbyde et job, hvor du har mulighed for at:
  • arbejde selvstændigt og planlægge din egen hverdag
  • samarbejde direkte med institution og bruger
  • være innovativ i en varieret hverdag
  • have samtaler med mange forskellige interessenter
  • være en del af et godt team, hvor samarbejde og humor er en del af dagligdagen
  • være på en god arbejdsplads med respekt for familieliv og sociale relationer.
 
Ansættelsen er tidsbegrænset til et år med start mandag den 3. april 2017, eller hurtigst muligt, med en arbejdstid på 37 timer om ugen og med mulighed for fleksible arbejdstider.
 
Vi forventer, at du er bygningskonstruktør med relevant faglig baggrund og uddannelse, og at du:
  • er engageret og kan lide at tage ansvar
  • kan arbejde selvstændigt men også indgå i et team
  • er initiativrig og løsningsorienteret
  • er kvalitetsbevidst og favner bredt i din byggetekniske viden
  • har erfaring inden for byggestyring fra privat eller offentlig virksomhed
  • er erfaren bruger af Office-pakken.

Det er en fordel hvis du har kendskab til CareTaker.
 
Løn- og ansættelsesforhold
Lønnen fastsættes efter forhandling efter gældende overenskomst mellem KL og din faglige organisation.
 
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder, arkitekt m.a.a. Inge Saugbjerg på telefon 89 15 15 89 / 61 12 00 44 -  eller send en mail til inge.saugbjerg@randers.dk
 
Ansøgning
Ansøgning med dokumentation for uddannelse, tidligere beskæftigelse samt eventuelle referencer vedhæftes din elektroniske ansøgning via nedenstående link.
 
Ansøgning skal være Ejendomsservice i hænde senest søndag den 5. marts 2017, kl. 12:00
 
Samtaler til stillingen bliver afholdt onsdag den 8. marts 2017.
 

Søg stillingen

Tilbage til joboversigt

Randers Kommune har cirka 8.500 medarbejdere. Vi arbejder efter byrådets Vision 2021. Det betyder, at vi altid har fokus på mulighederne frem for begrænsningerne. Miljø- og teknikområdet i Randers Kommune dækker over en bred vifte af service og opgaver inden for miljø, natur, landbrug, trafik, veje, grønne områder mv. I alt er ca. 160 medarbejdere beskæftiget inden for området, som har et samlet årligt driftsbudget budget på over 250 mio. kr. Vi arbejder hver dag på at vedligeholde og udvikle Randers Kommunes fysiske omgivelser og sikre en korrekt og sikker sagsbehandling. Vi leder efter løsninger og skaber resultater. Vores medarbejderstab spænder vidt – fra ufaglærte til højt specialiserede akademikere. Men udgangspunktet for os alle er et fælles fundament, der skaber en klar retning for arbejdet og binder organisationen sammen i et udviklende fællesskab.